ЮНЕСКО закликає зробити екологічну освіту основним компонентом навчальних програм в усіх країнах до 2025 року.

Італія стала першою країною в світі з обов’язковим вивченням проблеми зміни клімату в школі. На цей предмет в шкільній програмі відведено 33 години / рік. А географія, математика і фізика тепер вивчаються з точки зору сталого розвитку.
Згідно з новою доповіддю, опублікованою ЮНЕСКО напередодні Всесвітньої конференції за освітою в інтересах сталого розвитку, яка пройде в режимі онлайн з Берліна (Німеччина) з 17 по 19 травня, освіта не готує учнів в достатній мірі до адаптації, вжиття заходів та реагування по відношенню до зміни клімату і екологічних криз.

В рамках дослідження «Вчіться заради нашої планети» були проаналізовані навчальні плани і програми майже в 50 країнах у всіх регіонах. Більше половини з них не згадують про зміну клімату, і тільки в 19% йдеться про біорізноманіття. У дослідженні відзначається недолік уваги до соціально-емоційним навичкам і орієнтованим на дії компетенцій, які мають центральне значення для діяльності в галузі навколишнього середовища і клімату. В ході онлайн-опитування близько 1600 викладачів і керівників навчальних закладів, проведеного в рамках цього дослідження, третина респондентів вказала, що питання, пов’язані з навколишнім середовищем, що не входять в програму підготовки викладачів.
Джерело: https://ru.unesco.org/news/yunesko-nastoyatelno-prizyvaet-sdelat-ekologicheskoe-obrazovanie-osnovnym-komponentom-uchebnyh?fbclid=IwAR2JsOjWkuz1Lr9nqCjH9VS6-GzCnQlESVW8nCa1EufAOLS19bqmROSlgM8

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll to Top
%d блогерам подобається це: