Школярі пізнають біорізноманіття через ланцюги живлення

Всі живі організми нашої планети пов’язані між собою одним з найбільш міцних зв’язків – харчовим. Наприклад, енергія сонця слугує джерелом живлення для рослин, якими харчуються травоїдні тварини і водночас стають їжею для хижаків. Ці своєрідні харчові зв’язки в біології називають ланцюгами живлення.

Розуміння того, як працює екосистема ланцюга живлення, дає біологам уявлення про різні нюанси еволюції живих організмів, допомагає пояснити поведінку тварин та формування їхніх звичок. Ця тема є однією з першою під час вивчення природознавства в школі.

Краще зрозуміти основи взаємодії живих організмів між собою та з навколишнім середовищем учням допомагають роздаткові матеріали «Птахи», розроблені Інститутом еколого-релігійних студій. Їх використовує в роботі вчителька біології Ужгородської школи №6 Ганна Попович.

На одному з останніх уроків учні 5–Б вивчали різні чинники впливу середовища життя на організми. Як приклади розглядали саме різновиди птахів, які мешкають на Закарпатті. Зокрема, школярі дізналися про пугачів, сипух, лелек, беркутів, снігурів та їхню харчову поведінку.

Слухаючи теоретичний матеріал від педагогині, п’ятикласники розмальовували птахів і запам’ятовували будову тіла пернатих. Після цього учні закріпили здобуті знання, виконавши інтерактивні завдання на аркушах.  

Захід проведено в рамках співпраці Institute of Ecological and Religious Studies-IERS (керівник  Олександр Бокотей) із Союзом охорони природи Німеччини (NABU BundesverbandNABU International), керівник проєкту Ivan Tymofeiev (NABU) за фінансової підтримки VGP Foundation.

Інформаційна служба ІЕРС

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Scroll to Top
%d блогерам подобається це: