ІЕРС

Інститут еколого-релігійних студій
Пошук

«Як робить Маріанночка? Правила поведінки в лісі» – екологічна розмальовка, яку презентували в резиденції єпископа МГКЄ

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

24 червня в Резиденції єпископів Мукачівської греко-католицької єпархії відбулася презентація унікальної екорозмальовки «Як робить Маріанночка? Правила поведінки в лісі». Презентація відбулась у рамках реалізації групи активностей під загальною назвою “Зелена парафія” проекту «Молодіжна школа сталого розвитку Карпат» (менеджер проекту Іван Тимофеєв), який реалізується Інститутом еколого-релігійних студій (керівник Олександр Бокотей) в партнерстві з Союзом охорони природи Німеччини (NABU) за фінансової підтримки VGP Foundation (Бельгія).

Ілюстрацією, версткою та впорядкуванням видання займалась Марта Михайлець. Автор намагалася внести максимально практичної інформації для дітей, показати, як варто поводитися в лісі, що можна робити, аби не тільки уникнути нищівного впливу на природу, а й зберегти її. “Для збереження навколишнього середовища, в тому числі лісів, ми повинні допомогти дітям пізнавати природу з любов’ю. Найкращий спосіб навчання для дітей — не постійні заборони, а принцип наслідування.

Маріаннка – головна героїня, на яку треба орієнтуватися. Вона вчить, як сортувати сміття, вміє спостерігати за природою, прислухатися до співу пташок, шуму лісу. Відповідно, цього від неї можуть навчитися не тільки діти, але і багато сучасних дорослих. В цьому і полягає ідея нашої розмальовки”, — розповідає автор збірки Марта Михайлець.

Розмальовка “Як робить Маріанночка” в доступній для діток ігровій формі ілюструє основні правила бережного ставлення до природи, правила поведінки в лісі, показує альтернативні алгоритми поведінки – як варто поводитись та що можна зробити, щоб уникнути негативного впливу на природу.

“Гортаючи сторінки видання, крім ілюстрацій, можна побачити різноманітні завдання, як заохочують до логічної дії дитини або розвитку моторики письма, лабіринти, якими люблять “поблукати” діти, математичні вправи тощо. Це стимулює діток розвиватися всебічно”, – зазначила літредактор книжки, письменниця Наталія Гумен-Біланич.

 

За словами розробників розмальовки, метою практичних завдань в книжечці було залучити всі портали сприйняття інформації дітьми.

Візуалам сподобаються картинки, кінестетам потрібно пописати, помалювати. Схильні до логічного осмислення інформації знайдуть для себе цікаві математичні вправи.

За словами менеджера проекту «Молодіжна школа сталого розвитку Карпат» Івана Тимофеєва, це, ймовірно, не остання спільна публікація екологічної тематики, адже і надалі варто активно залучати до збереження природи навіть наймолодших діток дошкільного віку.

Тож закликаємо озброїтися кольоровими олівцями і приступати до роботи.

 

Аліса Лавра, Інформаційна служба ІЕРС

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Залишити відповідь